Me


Sinä ja minä 
Satamassa katsomassa samaan suuntaan
Tai toisiimme



Sinä ja minä 
Ja sinun siniset merisilmäsi
Minun kaipaava katseeni


Sinä ja minä
Vääntämässä ja taistelemassa uhmaikäisen kanssa
Kiristyvät hermot kuin helleilman raskaus ennen ukkosta

Sinä ja minä
Yrittämässä ymmärtää toisiamme
Oppimassa meitä ja maailmaa


Sinä ja minä
Hellepäivän iltana nojailemassa parvekkeen kaiteeseen 
Hiljaisuus ja hetken lepo

Sinä ja minä 
Uupuneina, mutta kiitollisin mielin
Keittiössä unohdettu kaaos

Sinä ja minä
Tekemässä hulluja päätöksiä
Ja nauramassa niille



Sinä ja minä
Ihanan tavallisena viikonloppuaamuna
Lapsen aurinkosilmät ja omenaposket

Sinä ja minä
Välillä ihan kahdestaan
Kohdatuksi tulemisen kauneus

Sinä ja minä 
Ja arkisen juhlava kestorakkaus
Tiistaipäivän glamour-kukkakimppu keittiönpöydällä


Tästä en luovu.



<3

Kommentit